Steeds vaker zetten modemerken een grootschalige campagne op bij de introductie van een nieuw product. Zo ook Jimmy Choo. Ter ere van de nieuwe collectie Choo 24:7 staat nu de interactieve website Choo247.com online: een high end streetstyleblog met outfitfoto’s van liefhebbers van het dure schoenenmerk die uiteraard een item uit de collectie van Jimmy Choo dragen.

Jimmy Choo 24/7

Het luxemerk Jimmy Choo lanceerde afgelopen woensdag de nieuwe website. Ben je in het bezit van een paar Jimmy Choo’s, dan wordt je uitgenodigd een outfitfoto te maken en deze vervolgens te delen via de website, Facebook, Twitter en Pinterest. Instagramfoto’s met de tag #247 verschijnen eveneens ook op de website.

De website is onderverdeeld per dagdeel en per stad. Zo kan je niet alleen zien wat de vrouwen dragen in bijvoorbeeld New York, maar ook hoe je je Choo shoes naar een feestje draagt of juist combineert met een all-day-long look. Inspiratie genoeg, ook voor liefhebbers die geen Jimmy Choo hakken kunnen betalen.