Het high-end champagnemerk Veuve Clicquot lanceert een multimedia platform genaamd Wish You Were Here. Het nieuwe concept toont de “spirit and lifestyle of Veuve Clicquot through travel, fashion, food, sport and design”. Via foto’s en video’s krijg je een exclusief kijkje in de wereld van de jetset én kan je zelf ook actief je favoriete ‘wish you were here’ momenten delen met de wereld.

Liefhebbers van de bubbels zijn uitgenodigd om hun favoriete ‘wish you were here’ momenten te delen op de website. Volgens Stephane Gerschel, hoofd van Global Communications voor Veuve Clicquot draait het concept om het delen van elkaars ervaringen, all around the globe. Ansichtkaarten uit de hele wereld die de levensstijl van Veuve Clicquot in de vorm van reizen, mode, eten, sport en design weerspiegelen. Alle foto’s en video’s zijn afkomstig van het merk, de officiële medewerkers en het publiek.

Wish You Were…in New York

De foto’s zijn onderverdeeld in places en events. New York is een gewilde stad met 164 inzendingen. Zo zien we onder meer Doutzen Krous, polo (what else) en uiteraard heel veel champagne voorbijkomen. In ons eigen Amsterdam is de polo ook goed vertegenwoordigd met foto’s van de Amsterdam Polo Trophy.

Favoriet is het selecteren op events, met foto’s van het Venice Carnival en Yelloween. Van die laatste hadden we nog nooit gehoord, maar we like! Benieuwd? Op Clicquot World.com vind je alle foto’s. En voor de liefhebbers van preppy…genoeg mancandy om te aanschouwen.